به این مطلب امتیاز دهید.

5/5

هزینه کرایه و تزیین خودرو عروس

قیمت اجاره خودرو عروس مختلف است و بستگی به نوع و برند خودروی اجاره ای شما دارد، اجاره خودرو عروس یکی از خدمات ارائه شده توسط مرکز اجاره خودرو کالسکه طلایی می باشد.

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که معتقدند ازدواج و شب عروسی یکی از فراموش نشدنی ترین شب های زندگی است، می توانید با اجاره یک خودرو مناسب، این شب زیبا را زیباتر نمایید. قیمت اجاره خودرو عروس متفاوت است و شما میتوانید با توجه به بودجه و هزینه خود مناسب ترین خودرو را برای مراسم ازدواج خود انتخاب کنید . شما می توانید با بررسی بودجه خود و مقایسه هزینه ها و اطلاع از قیمت اجاره خودرو  در مجموعه اجاره خودرو کالسکه طلایی انتخاب مناسبی داشته باشید.

چنانچه نمی خواهید در این شب رانندگی کنید می توانید با خیالی آسوده یک خودرو با راننده را کرایه کنید.

قیمت کرایه خودرو عروس با راننده مقداری تغییر کرده و افزایش می یابد اما از نظر آسودگی خیال و اطمینان اجاره خودرو عروس با راننده مناسب تر است و در غیر اینصورت می توانید یک خودرو بدون راننده اجاره کنید. قیمت اجاره خودرو عروس بدون راننده پایین تر و مناسب تر است اما مسئولیت خودرو اجاره ای تماما به عهده مشتری است. شما می توانید با مراجعه به بخش هزینه اجاره خودرو بهترین قیمت اجاره ماشین عروس را جستجو کرده و انتخاب نمایید.

نکات کلیدی برای کرایه خودرو عروس:

زمان رزرو: ماشین عروس را از چند ماه قبل رزرو کنید، مخصوصاً اگر به دنبال ماشینی خاص هستید.
تزئینات: تزئینات ماشین عروس را با شرکت اجاره خودرو هماهنگ کنید.
بیمه: مطمئن شوید که ماشین عروس بیمه کامل دارد.
راننده: اگر می‌خواهید راننده داشته باشید، از قبل با شرکت اجاره خودرو هماهنگ کنید.
بنزین: قبل از تحویل گرفتن ماشین، بنزین آن را چک کنید.
تاخیر: در صورت تاخیر در تحویل ماشین، از شرکت اجاره خودرو غرامت بخواهید.

هزینه کرایه و تزیین خودرو عروس

نکات مهم در مورد قیمت اجاره خودروعروس

در گذشته هایی نه چندان دور بسیاری از عروس ها رویای یک کالسکه با اسب های سفید در دل داشتند که مرد رویاهایشان سوار بر کالسکه از راه می رسد و این عروس خانم را به سمت خوشبختی می برد و  البته خالی از لطف نیست که بگوئیم هنوز دختر بچه ها این رویا را در خیال خود پرورش می دهند.اما در گذر زمان  این رویا که مردی با کالسکه واسب سفید بیاید امروزه نمی تواند محقق شود و رویای عروس خانم ها نیز از کالسکه به خودروهای مدرن مثل پورشه و بنز و بی ام دبلیو تغییر کرده است و لازم به ذکر است که بسیاری از این عروس و داماد ها با کرایه کردن این خودروها می توانند به آرزویشان رسیده و راهی خانه بخت شوند. قیمت اجاره خودرو عروس بستگی به مدل و برند خودرو دارد اما ما میتوانیم در شرکت کالسکه طلایی قیمت اجاره خودرو عروس را برای شما تا حد ممکن کاهش دهیم تا رانندگی با خودروی مورد علاقه تان را در بهترین شب زندگیتان تجربه کنید.

هزینه کرایه و تزیین خودرو عروس

 شرط اصلی اجاره خودرو عروس این است که باید برنامه ریزی کاملی برای عروسی خود کرده باشید تا بدانید چند ساعت نیاز به اجاره خودرو دارید،چه مسافتی را می خواهید طی کنید و قصد خروج از شهر را دارید یا نه! تمام این ها بر روی قیمت و نوع خودروی انتخابی تاثیرگذار است. یکی از شرایط اجاره خودرو ساعتی بودن آن است که معمولا شرکت به شما ١۵ ساعت را پیشنهاد می کند اما می توانید برای ساعت بیشتری خودرو را در اختیار داشته باشید.

در تزئین خودرو عروس اجاره ای می توانید مطابق سلیقه خودتان، خودرو را گل آرایی کنید یا از طرح های آماده استفاده کنید تا در وقت هم صرفه جویی بشود و بهترین انتخاب نسبت به خودرویی که اجاره کرده اید را به دست بیاورید.حتما شرایط لباس عروس را هم در نظر بگیرید تا اگر لباس عروس لباس بلندی پوشیده بود در ماشین عروس خراب و چروک نشود

هزینه کرایه و تزیین خودرو عروس
هزینه کرایه و تزیین خودرو عروس

اجاره خودرو عروس VIP

اجاره خودرو VIP یعنی اجاره خودرویی که خدمات اختصاصی را برای شما فراهم کند تا بیشترین آسودگی خاطر را داشته باشید.
برخی از ویژگی هایی که با اجاره خودرو VIP دریافت می کنید:
١.راننده حرفه‌ای در اختیار
٢.امکان ساپورت و همراهی توسط بادیگارد
٣.امکان اجاره چند خودرو عروس حتی برای همراهان
۴.امکان در اختیار داشتن ماشین عروس برای ساعت های بیشتر
۵.پشتیبانی کامل شرکت در صورت بروز هرگونه حادثه