اجاره خودرو در شیراز با مناسب‌ترین قیمت

بخش بزرگی از ایران‌گردی با ماجراجویی در تاریخ ایران اقدام شده است. یکی از جذابیت‌های سفرهای داخلی، کاوش تاریخچه مناطق است. شیراز شهر تاریخی و خوش‌آب‌وهوای استان فارس است و با عطر بهار نارنج، حال‌وهوایی بهشتی پیدا می‌کند. جاهای دیدنی شیراز از پربازدیدترین مناطق گردشگری در ایران هستند. این شهر علاوه بر لذت تاریخ‌گردی، شانس گشت‌وگذار در طبیعت ناب را هم برایتان فراهم می‌کند. برای گردش و سفر به شیراز در صورت نداشتن خودروی شخصی، اجاره خودرو درشیراز گزینه بسیار مناسب و به صرفه‌ای است.

اجاره خودرو در شیراز

اجاره خودرو در شیراز

شیراز به عنوان یکی از شهرهای توریستی کشور می‌باشد و حتی خود ساکنان شهر هم روزانه به بازدید از مکان‌های گردشگری در این شهر می‌پردازند. اگر قصد بازدید از شیراز را در فرصتی کوتاه دارید، هیچ چیز به اندازه اجاره خودرو در شیراز به شما این اطمینان را نمی‌دهد که بتوانید در یک روز از تمامی جاذبه‌های شهر دیدن کنید. پراکندگی جاذبه‌ها در شهر شیراز به گونه‌ای است که در اختیار داشتن خودرو می‌تواند به تسریع بازدید و راحتی شما کمک شایانی کند.

شیراز شهر شعر و عطر بهارنارنج است. علاوه بر شهر باغ و ادب ایران، تخت جمشید بزرگ‌ترین و نام‌آورترین بنای تاریخی جهان نیز در نزدیکی این شهر قرار دارد. این شهر با تمام ویژگی‌های شهری و تاریخی‌اش، به‌تنهایی می‌تواند یکی از ارزشمند‌ترین مناطق گردشگری ایران محسوب شود. شیراز یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای گردشگران داخلی و خارجی است. در اردیبهشت ماه این شهر با شکوفه‌های بهارنارنجش به بهشتی زمینی تبدیل می‌شود.

اجاره خودرو در شیراز برای سفر‌کاری

شهرک صنعتی بزرگ شیراز که در شرق کلانشهر شیراز واقع شده، بزرگترین و مهمترین شهرک صنعتی استان فارس می‌باشد، این شهرک با وسعت تقریبی ۱۴۰۰ هکتار، یکی از بزرگترین و مهمترین شهرک‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود. مسافرانی که به دلایل کاری و برای عقد قرارداد به شیراز سفر کرده‌اند، برای این‌که راحت‌‌تر در جلسات کاری حضور داشته باشند و حتی برای شیک‌‌تر دیده شدن در مقابل رقیبان یا همکاران خود می‌توانند اجاره خودرو در شیراز را انتخاب کنند.

اجاره خودرو شیراز

حافظیه 

حافظیه از دیدنی‌ترین مکان های استان فارس در شیراز است. این مکان که به خاطر قرار گرفتن آرامگاه حافظ در آن، به این نام شناخته شده است، در واقع یک مجموعه قبرستان در بخش جنوبی دروازه معروف شیراز، دروازه قرآن می‌باشد. حافظ که شخصیتی جهانی دارد، هر سال گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را برای بازدید به‌سمت این مجموعه می‌کشاند. حافظیه فقط به آرامگاه حافظ محدود نمی‌شود و بخش‌های مختلفی دارد که از معماری و فضای سبزی بسیار زیبایی بهره می‌برند.

آرامگاه خواجه شمس‌الدین محمد حافظ شیرازی در سال ۱۳۵۴ توسط وزارت فرهنگ و هنر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.مجموعه اجاره خودرو کالسکه طلایی اجاره خودرو درشیراز را با شرایط آسان و قیمت مقرون به صرفه اجاره می‌دهد. پشتیبانان شرکت کالسکه طلایی به صورت ۲۴ ساعته در دسترس مشتریان و مسافران هستند. 

اجاره خودرو در شیراز

آرامگاه سعدی 

آرامگاه سعدی از مهم‌ترین دیدنی های شیراز در استان فارس قرار دارد که در شمال شرق شیراز و در دامنه کوه قرار دارد و در انتهای خیابان بوستان و کنار باغ دلگشا واقع شده است. مجموعه اجاره خودرو کالسکه طلایی اجاره خودرو در شیراز را با شرایط آسان و قیمت مقرون به صرفه اجاره می‌دهد. پشتیبانان شرکت کالسکه طلایی به صورت ۲۴ ساعته در دسترس مشتریان سفر شیراز هستند. متقاضیان می‌توانند خودروی مورد نظرشان را به صورت رایگان رزرو کنند. خدمات اجاره خودرو در شیراز با خودروهای دارای بیمه کامل صورت می گیرد. اجاره خودرو در شیراز با قیمت بسیار پایین خدمات رسانی می‌شود. 

اجاره خودرو در شیراز

آرامگاه شاهچراغ

شیراز میزبان«میر سید احمد»، پسر امام موسی کاظم، برادر امام رضا (ع) ملقب به شاهچراغ می‌باشد. آرامگاه شاهچراغ در سده‌ ششم هجری قمری و در دوران اتابکان فارس ساخته شد؛ اما بعدها در زلزله‌ شیراز ویران شد و اهالی دوباره شروع به ساخت این بارگاه کردند.مردم شیراز به این آرامگاه ارادت خاصی دارند و برای زیارت و گرفتن حاجت به آرامگاه شاه‌چراغ می‌روند. گنبد و بارگاه ملکوتی این حرم مزین به کاشی‌کاری‌های زیبا، آینه‌کاری و انواع خطوط زیبای عربی و فارسی است.

از طریق دو در واقع در جنوب و شمال آرامگاه، می‌توانید وارد حیاط بزرگ حرم شوید و حوض و درخت‌های اطراف آن را ببینید که به حیاط صفا بخشیده است. دو در فرعی نیز به بازار حاجی و مسجد جامع عتیق باز می‌شود. آرامگاه شاه‌چراغ در نزدیکی میدان احمدی شیراز واقع شده است. پر واضح است که استفاده از ماشین شخصی در شهر شیراز مخصوصا مواقع تعطیلی و اعیاد دارای ریسک بالایی خواهد بود که یکی از مهمترین آن‌ها استهلاک خودرو است که برای صاحبان خودرو صرفه‌ی اقتصادی ندارد. 


شیراز بناهای تاریخی، جاهای دیدنی و مکان‌های تفریحی بسیاری دارد؛ آن‌قدر که ممکن است بعضی نقطه‌های مهم توریستی‌اش از چشم پنهان بماند یا در شلوغی‌های خیابان‌هایش گم شود. از همین رو باتوجه به وسعت و پراکندگی مکان های دیدنی شیراز استفاده از وسیله نقلیه شخصی از اهمیت زیادی برخوردار است. در صورت عدم وجود خودروی شخصی بهترین گزینه اجاره خودرو در شیراز است. اجاره خودرو درشیراز گزینه ای به صرفه هم به لحاظ زمانی و هم به لحاظ هزینه ای می باشد.


اگر اهل شیراز هستید یا قصد سفر به شیراز را دارید، بنا به دلایل مختلف ممکن است نیاز به اجاره خودرو در شیراز داشته باشید.

اجاره خودرو در شیراز شامل خدمات اجاره خودرو بدون راننده و با راننده خدمات اجاره ماشین بدون راننده و با راننده، اجاره ماشین عروس، اجاره اتوبوس، اجاره ون و اجاره خودرو لوکس است. خدمات رسانی کالسکه طلایی در زمینه اجاره خودرو شیراز در هر ساعت از شبانه روز امکان پذیر است. کارشناسان ما در 24 ساعت شبانه روز آماده جوابگویی به همه تماس ها هستند.