اجاره خودرو در مشهد و سایر نقاط کشور

اجاره خودرو در مشهد:

شرکت اجاره خودرو کالسکه طلایی با ارائه کلیه خدمات در زمینه رنت ماشین لوکس و کرایه اتومبیل مدل بالا در مشهد و تهران و سایر نقاط کشور با آسان‌ترین شرایط و کمترین مدارک بصورت روزانه، هفتگی و ماهانه با تخفیف های باور نکردنی و پشتیبانی 24 ساعته در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

اجاره خودرو در مشهد چیست و چه کاربردهایی دارد؟

اگر عازم سفر هستید و نیاز به خودرو با کیفیت و ایمن دارید. و یا اینکه قرار مهم کاری دارید، و دوست دارید با اتومبیل لوکس به استقبال مهمان خود بروید. و یا اینکه قصد خرید ماشین جدید را دارید و میخواهید با خیال راحت حس رانندگی با آن را تجربه کنید. و بسیاری موارد دیگر که ممکن است نیاز به اجاره خودرو در مشهد را پیدا کنید.

اجاره خودرو بدون راننده
اجاره خودرو با راننده
اجاره خودرو عروس

شایان ذکر است ماشین‌های اجاره خودرو کالسکه طلایی از نظر کیفی در حد بسیار بالا قرار داشته و قبل از انجام هر سرویس خودرو بطور کامل شستشو، بازرفنی و ضد عفونی می شوند تا مشتریان محترم با خیال راحت از آن استفاده کنند.

اجاره خودرو در مشهد و سایر نقاط کشور:

اگر قصد دارید از راننده شرکت استفاده کنید، مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو به ارائه کارت شناسایی معتبر اعم از پاسپورت، شناسنامه، گواهینامه و یا کارت ملی محدود می‌شود. اما برای رنت خودرو ، شخص اجاره کننده باید مدارک زیر را ارائه دهد:

کارت شناسایی معتبر اعم از کارت ملی، گواهینامه، یا شناسنامه
یک فقره چک یا سفته به مبلغ ارزش وسیله نقلیه
ودیعه نقدی یا دیپوزیت که برای هر خودرو متفاوت است
البته توجه داشته باشید که اعتبارسنجی مشتریان گرامی در شرایط و موقعیت های مختلف ، ممکن است متفاوت باشد. بطور مثال شرکت اجاره خودرو کالسکه طلایی شرایطی را فراهم نموده است تا درصورت در دسترس نبودن وجه نقد، از روش‌هایی مانند به امانت گذاشتن خودرو شخصی، امانت گذاشتن دارایی‌های با ارزشی مثل طلا، سکه، ارزهای خارجی یا سند ملکی به راحتی بتوانید اقدام به اجاره ماشین دلخواه خود کنید.

کیلومتر مجاز رانندگی در اجاره خودرو در مشهد:

از دیگر قوانین مهم اجاره خودرو در مشهد، باید به این نکته اشاره کنیم که حد مجاز رانندگی برای اتومبیل‌های ایرانی و چینی 200 کیلومتر، ماشین‌های خارجی میان رده 200 کیلومتر و خودرو های لوکس مانند بنز و بی‌ام‌و و پورشه 150 کیلومتر در روز است. در صورتی که بخواهید بیشتر از این میزان در روز از ماشین استفاده کنید، می‌بایست از قبل با شرکت هماهنگ کرده باشید. همچنین، اجاره خودرو به صورت ساعتی تنها برای ماشین‌های عروس (حداقل 15 ساعت) و تشریفات (حداقل 10 ساعت) امکان‌پذیر است. و حداقل زمان رنت اتومبیل بدون راننده 3 روز می‌باشد.

اجاره خودرو در مشهد و سایر نقاط کشور

اجاره خودرو در مشهد:

مشهد گردشگرپذیرترین شهر مذهبی در ایران به‌واسطه وجود حرم امام رضا (ع) است. این شهر در زمان افشاریان پایتخت ایران بوده و دومین شهر پهناور پس از تهران به شمار می‌آید. پراکندگی جاذبه‌های فرهنگی و مذهبی در شهر به نحوی است که با وسیله نقلیه می‌توانید به راحتی از تمامی آنها بازدید کنید. درصورت نداشتن خودروی شخصی، اجاره خودرو در مشهد گزینه‌ مناسبی است. با اجاره خودرو در مشهد می‌توانید به توس سفر کنید و از آرامگاه فردوسی بازدید کنید. اجاره خودرو در مشهد امکان سفر به نیشابور و بازدید از آرامگاه‌های عطار، نیشابور و کمال‌الملک را نیز برای شما فراهم می‌سازد.
از دیگر جاذبه‌های توریستی شهر مشهد می‌توان به کوه سنگی و یا به عبارتی دیگر کوسنگی، اشاره کرد. از پارک کوه سنگی تا شهر مشهد خیابانی بسیار سر سبز قرار گرفته که یکی از معروف ترین خیابان این شهر می باشد. شما می توانید با اجاره خودرو در مشهد از کالسکه طلایی، در این منطقه و هم در هر جای دیگر این شهر، به راحتی به گشت و گذار بپردازیدو از مناظر زیبا لذت ببرید.
خیلی از افراد برای رهایی از خستگی رانندگی، با ماشین شخصی خود به شهر مشهد سفر نکرده و برای رسیدن به مشهد از وسیله نقلیه عمومی چون هواپیما و قطار و یا حتی اتوبوس استفاده میکنند؛ اما بعد از رسیدن به شهر مشهد از نداشتن ماشین شخصی پشیمان می‌شوند. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای رهایی از این مشکلات هنگام سفر به مشهد، به شرکت‌های اجاره خودرو مشهد مراجعه کنید و با اجاره خودرو در مشهد آسایش را در طول سفر به همراه داشته باشید.
از جمله شرکت‌های اجاره خودرو در مشهد، شرکت کالسکه طلایی است که در حیطه اجاره خودرو ایرانی و اجاره خودرو لوکس خارجی و همچنین اجاره وسایل نقلیه عمومی فعالیت می‌کند.

اجاره خودرو دربستی در مشهد

 برای اجاره خودرو در مشهد شما عزیزان می توانید از طریق شرکت کالسکه طلایی، بدون نیاز حضوری با تماس تلفنی خودرو دربستی را رزرو ودر مشهد تحویل بگیرید. همکاران ما در شرکت کالسکه طلایی، خودرو دربستی مورد نظر شما را در محل درخواستی شما پس از دریافت اصل مدارک و امضای قرارداد به شما تحویل خواهند داد. اگر شما ساکن شهر مشهد هستید می توانید خودرو دربستی مورد نظر خود را به صورت آنلاین اجاره کنید. اجاره خودرو دربستی مشهد با خودروهای ایرانی و خارجی خدمات رسانی می کند. اجاره خودرو دربستی در مشهد با خودروهای مقرون به صرفه انجام می پذیرد. برای اجاره خودرو دربستی در مشهدمی توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. 

قیمت اجاره خودرو در مشهد و سایر نقاط کشور

برای اجاره خودرو در مشهد شما می توانید لیست خودروها و قیمت آنها را با توجه نوع خدمات دریافتی نظیر: اجاره خودرو دربستی عروس، اجاره خودرو دربستی با راننده و بدون راننده و یا اجاره خودرو ون در صفحه لیست قیمت اجاره خودرو دربستی را مشاهده کنید. پس از انتخاب خودرو مورد نظر خود و مشاهده مشخصات خودرو و تصاویر مربوط به آن، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و خودرو را به صورت رایگان رزرو کنید.

اجاره خودرو در مشهد دارای شرایطی آسان می باشد. اجاره خودرو در مشهد با قیمت بسیار مقرون به صرفه خدمات رسانی می شود. اگر اهل مشهد هستید یا قصد سفر به شهر مشهد را دارید، بنا به دلایل مختلف ممکن است نیاز به اجاره خودرو دربستی در آنجا داشته باشید. شرکت کالسکه طلایی، برای اجاره انواع خودرو دربستی بدون راننده در کنار شما خواهد بود، تا تجربه ای کم نظیر از اجاره خودرو دربستی در آنجا را داشته باشید.

علاوه بر خدمات ویژه شرکت کالسکه طلایی برای اجاره خودرو در مشهد، سرویس‌های کامل و برتر شرکت کالسکه طلایی، نظیر اجاره خودرو لوکس، اجاره روزانه خودرو در مشهد، عدم محدودیت در مدت زمان اجاره خودرو… همراهتان خواهد بود. در فرودگاه، هتل محل اقامت یا هر نقطه دلخواه دیگری در مشهد، خودرو را تحویل بگیرد و در مشهد یا هر شهر دیگر ایران، در ساعت و روز دلخواهتان، خودرو دربستی را عودت دهید.

 
 

اجاره خودرو در مشهد برای سفرهای کاری

وجود شهرک‌های صنعتی متعدد مانند گلبرگ، کاویان و کلات مشهد را به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های صنعتی کشور کرده است. اجاره خودرو در مشهد گزینه‌ مناسبی برای قرارها و سفرهای کاری است. اگر برای کار به مشهد سفر می‌کنید یا در خود شهر ساکن هستید، اجاره خودرو این اطمینان را برای شما ایجاد می‌کند تا در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

اجاره خودرو در مشهد با راننده

شما مشتریان عزیز درصورتی‌که حوصله رانندگی نداشته و یا به خیابان‌های شهر مشهد اشراف نداشته باشید، می‌توانید خودرو موردنظر خود را با راننده اجاره کنید. شما با اجاره خودرو در مشهد می‌توانید کاملاً در آرامش باشید و هیچ دغدغه‌ای برای پیدا کردن مسیر و از دست دادن زمان خود نداشته باشید.
با اجاره خودرو در مشهد با راننده به‌راحتی می‌توانید لحظاتی شیرین و سرشار از خوشی را برای خود رقم بزنید و این‌گونه در حین رانندگی دیگر نگران آن نباشید که برای خودرو اتفاق خاصی بیفتد زیرا اجاره خودرو در مشهد، اگر همراه راننده صورت پذیرد هیچ مسئولیتی برای مشتریان عزیز ندارد.

اجاره خودرو در مشهد بدون راننده

معمولا در این مورد افرادی به سراغ اجاره خودرو می روند‌، که ترجیح می دهند در تمام مدت، ماشین به صورت شخصی در اختیار خودشان باشد و  از فضای صمیمی تر با خانواده یا دوستان خود بهره‌مند شوند.
در مجموعه اجاره خودرو کالسکه طلایی می‌توانید انواع خودروها را بدون راننده و با قیمتی مناسب اجاره کنید؛ البته باید توجه داشته باشید در صورتی که اجاره خودرو در مشهد بدون راننده صورت پذیرد تمام مسئولیت های ماشین بر عهده شماست.

اجاره خودرو در مشهد و سایر نقاط کشور