اجاره خودرو در مشهد

مزایای اجاره خودرو در مشهد:

می توان مشهد را به عنوان معروف ترین شهر توریستی مذهبی ایران نام برد.

وجود حرم حضرت الرضا (ع) و جاذبه‌های دیدنی، تاریخی و تفریحی بسیار این شهر را به یکی از قطب‌های گردشگری ایران تبدیل کرده که سالانه پذیرای بیش از هزاران نفر است.

این شهر که در زمان افشاریان پایتخت ایران بوده است،‌ دومین شهر پهناور پس از تهران به شمار می‌رود. پایتخت معنوی ایران نه تنها مقصد اصلی مسافران داخلی است بلکه بسیاری از گردشگران خارجی، مشتاق دیدن جاذبه های مشهد هستند که می‌تواند علاوه بر سیاحت، شهری جالب برای گردشگران باشد.

به‌دلیل حجم زیاد مسافر با هر سن و سالی برای بازدید از مشهد و زیارت امام رضا (ع) تنوع انتخاب برای سفری برنامه‌ریزی شده که با اجاره خودرو در مشهد سفرکردن به این شهر را راحت‌تر کنند.کوه سنگی و یا به عبارتی دیگر کوسنگی، یکی از معروف ترین مکان های تفریحی و یکی از بزرگ ترین پارک های مشهد است. این مجموعه ی تفریحی و علمی در خود دو تا از رشته کوه های بینالود را جای داده است.

از پارک کوه سنگی تا شهر مشهد خیابانی بسیار سر سبز قرار گرفته که یکی از معروف ترین خیابان این شهر می باشد. که شما می توانید با رزرو اجاره خودرو در مشهد از سوئیچ ایران ، در این منطقه و هم در هر جای دیگر این شهر، به راحتی به گشت و گذار بپردازیدو از مناظر زیبا لذت ببرید.

مقبره فردوسی یکی از جاذبه های مشهد است که جز یکی از با ارزش ترین دیدنی های این شهر می باشد.

این آرامگاه در ۲۰ کیلومتری مشهد و در نزدیکی روستای پاژ با ۲۸ کیلومتر فاصله قرار گرفته است که با اجاره ماشین در مشهد به آسانی می توانید از این مکان تاریخی و زیبا بازدید کنید.

در ادامه سفر با اجاره ماشین از کالسکه طلایی میتوانید براحتی و در آرامش به دریاچه چشمه سبز که یکی از جاذبه های طبیعی مشهد است سر بزنید و لذت سفرتان را دو چندان کنید.

این دریاچه در ۲۰ کیلومتری روستایی به نام گلمکان قرار گرفته و تنها ۵۰ کیلومتر با مشهد از سمت غرب فاصله دارد . از این رو کرایه ماشین در مشهد بسیار گزینه درستی است که با استفاده از خدمات اجاره خودرو از کالسکه طلایی با خیال آسوده می‌توانید از تمام این مکان‌ها و آثار تاریخی بازدید نمایید.

اجاره خودرو در مشهد از شرکت کالسکه طلایی

در سال‌های اخیر افراد برای تردد داخلی و برون شهری از خودرو بیشتر از سایر وسایل نقلیه استفاده کرده‌اند و هم اکنون استفاده از خدمات اجاره خودرو در ایران به بخش مهمی از سفرها تبدیل‌شده است.

اگر به دنبال تجربه منحصربه‌فرد و فراموش‌نشدنی برای راندن خودرویی متفاوت هستید، اگر برای یک سفر به‌یادماندنی برنامه‌ریزی می‌کنید ،اگر به ایران سفرکرده‌اید و در مدت اقامت خود نیاز به خودرودارید و یا اگر ماشین شما به هر دلیلی قابل‌استفاده نبود، در طول این مدت می‌توانید اقدام به اجاره ماشین موردنیاز خود از طریق سایت کالسکه طلایی نمایید.

مزایای اجاره خودرو کالسکه طلایی بسیار ویژه و متمایز بوده و براساس استاندارهای بین‌المللی ، خدمات اجاره خودرو در مشهد و در سرتاسر ایران فراهم می‌کند.

کالسکه طلایی با گستردگی و استقرار ایستگاه‌های ثابت در مشهد و دیگر شهرهای ایران ،در راستای جلب رضایت مشتریان با ارائه طیف وسیعی از خودروها در کلاس اقتصادی تا لوکس خدمات اجاره خودرو بدون راننده ، با راننده و ترانسفر به مشتریان ‌عرضه می نماید.

شایان ذکر است برای اجاره خودرو در مشهد و سراسر شهرستان ها، شرایط خاصی موردنیاز نيست و با ارائه مدارک شناسایی و احراز مدارك شغلی معتبر می‌توانید اجاره ماشین مورد نیازتان را با شرایطی آسان در سراسر ايران ازجمله اجاره خودرو درمشهد، اجاره خودرو در تهران،اجاره خودرو در رشت، اجاره خودرو در کیش و سایر شهرستان ها اجاره کنید.قیمت اجاره ماشين بر اساس تعداد روزهای اجاره ،مدل خودرو و نوع قرارداد متفاوت است.

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در مشهد:

شهروندان مشهد که برای اجاره ماشین بدون راننده در مشهد اقدام می‌کند، حداقل باید بیست سال سن داشته باشد‌.

داشتن گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل شش ماه اعتبار یکی از مدارک بسیار مهم برای اجاره خودرو به شمار می‌رود.

در واقع به کسی تمام مدارک مورد نیاز را به غیر از گواهینامه داشته باشد، خودرویی اجاره داده نخواهد شد.

مدارک شناسایی مورد نیاز نیز شامل کارت ملی یا شناسنامه است.

ارائه سند ملکی یا اجاره نامه، ارائه سفته یا چک بانکی به میزان بیست درصد از قیمت روز خودروی اجاره‌ای و … مدارک دیگری هستند که شهروندان مشهد باید به کالسکه طلایی تحویل دهند.

شهروندان غیر مشهد نیز باید گواهینامه، کارت شناسایی ملی، چک یا سفته به میزان بیست درصد از قیمت روز خودرو، ودیعه نقدی و مبلغ اجاره خودرو را بر اساس تعداد روزهای اجاره ماشین در مشهد تحویل دهند.

اجاره خودرو در مشهد و شهرهای اطراف

اجاره خودرو دربستی مشهد با بهترین قیمت و شرایط آسان

اجاره خودرو دربستی شرکت کالسکه طلایی مشهد، مهمترین دستاورد خود را کسب رتبه اول رضایتمندی مشتری در سالیان متوالی می‌داند. شرکت اجاره خودرو دربستی شامل مجموعه متنوعی ازخودروهایی با کیفیت است که با شرایط مناسب قابل رنت است. شرکت کالسکه طلایی در بیشتر شهرهای ایران دارای نمایندگی فعال بوده و در حال تلاش برای گسترش اجاره خودرو در سراسر ایران است.

خدمات ارائه شده در زمینه اجاره خودرو در مشهد و دیگر شهرها شامل رنت خودرو بدون راننده و با راننده است. قیمت اجاره خودرو با توجه به نوع خودرو و تعداد روز متغییر است. شرکت اجاره خودرو کالسکه طلایی این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده که هرچه تعداد روز اجاره خودرو بیشتر باشد هزینه کرایه نیز شامل تخفیف ویژه خواهد بود.

مزایای اجاره خودرو دربستی:

اجاره کردن خودرو مزایای بسیار زیادی دارد که از جمله آن­ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آزادی حرکت : اجاره خودرو در هنگام تعطیلات می­تواند نگرانی شما را بابت هزینه ­های تاکسی، برنامه و زمان حرکت و توقف اتوبوس ­ها و … کاهش بدهد. علاوه بر این اجاره خودرو به شما کمک کند تا از تعطیلات خود لذت کافی را ببرید.

قیمت مناسب: به صورت معمول به دلیل وجود فضای رقابتی بین دفاتر و شرکت ­های اجاره خودرو معمولاً طیف وسیعی از خودروها با قیمت بسیار مناسب اجاره داده می شوند.

افزایش توان مالی: در صورتی که فردی در یکی از شهرهای بزرگ سکونت داشته باشد و نیازی به استفاده روزانه از خودرو نداشته باشد می­تواند با اجاره خودرو، خود را از پرداخت هزینه‌های نظیر بیمه ماشین، پارکینگ­، چک­ های مکانیکی، لاستیک و … رها کند. برای مسافرت رفتن نیز می­تواند از امکان اجاره خودرو استفاده کند و در مقابل خرید یک خودرو هزینه‌های کمتری بپردازد.

افزایش کیفیت زندگی: پیدا کردن و اجاره خودرو در هنگام وارد شدن به فرودگاه، کار بسیار ساده‌ای است. در این هنگام افراد می­توانند به جای استفاده از تاکسی­  های گران قیمت و اتوبوس‌های شلوغ و ناراحت‌کننده (به ویژه در زمان‌هایی که هتل و ایستگاه اتوبوس از یکدیگر فاصله زیادی داشته باشند) یک خودرو برای خود اجاره کنند. بدین شیوه با اجاره خودرو آسایش و امنیت روانی بیشتری خواهند داشت.

تامین آسایش و راحتی : اجاره خودرو در هنگام سفر به شما کمک می­کند تا آزادی عمل بیشتری داشته باشید و بتوانید از مکان‌های مختلف و دوردست نیز بازدید کنید. مسیرهای پیاده­ روی، رستوران­ های شیک و ویلاهای مختلف از جمله این اماکن محسوب می‌شوند که در بسیاری از موارد امکان دسترسی به آن­ها به وسیله اتوبوس وجود ندارد.

پس ­انداز کردن پول: امکان اجاره خودرو به شما کمک خواهد کرد تا یک هتل را که کمی از مرکز شهر فاصله دارند و از قیمت مقرون به صرفه­‌تری برخوردار است را رزرو کنید. بدین شیوه علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌توان خیلی راحت و با آزادی بیشتری جا به‌ جا و حمل­ و­ نقل شد.

استفاده از یک ماشین لوکس برای جلسات کاری: در صورتی که یک فرد بخواهد در هنگام برگزاری یک قرارداد و جلسه کاری مهم ظاهری شیک و عالی داشته باشد، به اجاره خودرو تمیز، براق و در صورت لزوم با کلاس بالا را نیاز دارد.

اجاره خودرو در مشهد و شهرهای اطراف